Выдача дазволу на эксплуатацыю судовай радыёстанцыі
ПАРАДАК ПРАДАСТАЎЛЕННЯ АДМІНІСТРАЦЫЙНАЙ ПРАЦЭДУРЫ | |
---|---|
Фізічным асобам неабходна падаць:
|
|
Дзяржаўнае прадпрыемства "БелДІЭ" выконвае дзеянні згодна з пунктам 11.1 Пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 29 снежня 2007 г. № 1882 і кантралюе своечасовасць ажыццяўлення платы за выкарыстанне радыёчастотнага спектра. Для атрымання дазволу неабходна ўнесці плату ў рэспубліканскі бюджэт за выкарыстанне радыёчастотнага спектра і прадаставіць пацвярджэнне ўнясення платы на працягу 3-х дзён з дня ўнясення платы. Пацвярджэнне ўнясення платы можна прадставіць асабіста, па пошце, на электронны адрас belgie@belgie.by , факс +375 (17) 321-20-66. Падрабязная інфармацыя аб унясенні платы за выкарыстанне РНС і рэквізіты для аплаты: тут. |
Паслугі, звязаныя з ажыццяўленнем адміністрацыйнай працэдуры па заявах фізічных асоб | ||
№ | Паслуга (прызначэнні плацяжу) | Памер платы, што спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, работ (паслуг) дзяржаўным прадпрыемствам "БелДІЭ" |
1 | Выдача дазволу на эксплуатацыю судовай радыёстанцыі |
адна судовая радыёстанцыя Тарыф: 1370,00 руб. ПДВ: 274,00 руб. Тарыф з ПДВ: 1644,00 руб. (паз. 28.4 Прэйскуранта) |
ПАМЕР ПЛАТЫ, ЯКАЯ ЎЗЯКАЕМ ПРЫ АЖЫЦЦЯЎЛЕННІ АДМІНІСТРАЦЫЙНАЙ ПРАЦЭДУРЫ | |
---|---|
Поўны кошт памеру платы за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры разлічваецца наступным чынам: Сума плацяжу за АП = Тарыф на выдачу дазволу на эксплуатацыю суднавай радыёстанцыі * колькасць суднавых радыёстанцый Аплата праводзіцца на разліковы рахунак дзяржаўнага прадпрыемства "БелДІЭ", якое выдае пасведчанне, праз аддзяленне любога банка або можна ажыццявіць электронны плацеж. Прызначэнне плацяжу – за выдачу дазволу на права выкарыстання радыёчастотнага спектра пры эксплуатацыі радыёэлектронных сродкаў грамадзянскага прызначэння.
QR-код для аплаты за адміністрацыйную працэдуру ў АРІП: |
ТЭРМІН АЖЫЦЦЯЎЛЕННЯ АДМІНІСТРАЦЫЙНАЙ ПРАЦЭДУРЫ | |
---|---|
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 1 месяц з дня падачы заявы. Аб прынятым адміністрацыйным рашэнні зацікаўленая асоба паведамляецца па пошце, у выглядзе электроннага дакумента або іншым спосабам. |
ТЭРМІН ДЗЕЯННЯ ДАВЕДАК АБО ІНШЫХ ДАКУМЕНТАЎ | |
---|---|
Тэрмін дзеяння выдаваемых даведак або іншых дакументаў складае да 5 гадоў у залежнасці ад тэрміну, указанага ў заяве (пры заключэнні дагавора арэнды судна без экіпажа або дагавора лізінгу - на тэрмін дзеяння адпаведнага дагавора, пры наяўнасці часовага пасведчання на права плавання судна пад Дзяржаўным флагам Рэспублікі Беларусь – на тэрмін дзеяння такога пасведчання) |
НАРМАТЫЎНЫЯ ПРАВАВЫЯ АКТЫ, ЯКІЯ РЭГЛАМЕНТУЮЦЬ АЖЫЦЦЯЎЛЕННЕ ДАДЗЕНАЙ АДМІНІСТРАЦЫЙНАЙ ПРАЦЭДУРЫ | |
---|---|
Закон Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З
Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200
Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 29 снежня 2007 г. № 1882
Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 15 ліпеня 2006 г. № 890
Пастанова Міністэрства сувязі і інфарматызацыі Рэспублікі Беларусь ад 25 верасня 2019 г. № 14 |
КАНТАКТНАЯ ІНФАРМАЦЫЯ | |
---|---|
Кантактныя тэлефоны для кансультавання па пытаннях адміністрацыйных працэдур па заявах фізічных асоб: Спіс адказных асоб за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур |